Blog DRIVIX
Czas i koszty dostawy
Dla komfortu naszych Klientów proponujemy kilka opcji dostawy zamówień. Poniżej krótki ich opis oraz koszt. Przedstawione dane wynikają ze statystyk i nie są wiążące. W trosce o bezpieczeństwo i Państwa spokój gorąco odradzamy korzystanie z nierejestrowanych form wysyłki. 
 


Podane wyżej ceny dotyczą wysyłki jednego do kilku przedmiotów. Podczas składania większego zamówienia system automatycznie obliczy łączny koszt wysyłki. Jeśli Państwa zdaniem będzie on wygórowany bardzo prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. 

 

  1. Każdy produkt jest starannie zapakowany i zabezpieczony.
  2. Paragon lub faktura VAT dołączana jest do przesyłki. Jeżeli Klient chcę otrzymać fakturę, powinien powiadomić Sklep w momencie dokonywania zamówienia. Późniejsze powiadomienie, akceptowane będzie tylko w sytuacji, gdy przesyłka nie została jeszcze nadana.
  3. Wysyłki realizowane są wyłącznie na terenie kraju.
  4. W momencie dostawy Klient powinien sprawdzić, w obecności dostawcy, czy przesyłka nie posiada uszkodzenia bądź naruszenia wynikłego w transporcie.
  5. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub naruszenia przesyłki, jej niekompletności lub niezgodności z zamówieniem, Klient powinien niezwłoczne zgłosić ten fakt dostarczającemu produkt, w celu sporządzenia Protokołu Szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, z których jeden zachowuje Klient, a drugi przekazuje dostarczającemu przesyłkę.
  6. Protokół Szkody przyczyni się do sprawniejszego przeprowadzenia procesu reklamacji.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl